האם אתם מתאמים ציפיות עם הלקוחות נכון  ?

האם אתם מתאמים ציפיות עם הלקוחות נכון ? 
ולמה בכלל צריך לתאם ציפיות ?

אני בטוח שלא מעט פעמים שמעתם את המשפט " כגודל הציפיה גודל האכזבה " וזה נכון ! ככל שהלקוחות שלכם יצפו ליותר מידי כך הם גם יתאכזבו יותר מדי, ולמה ?
בגלל שהם מצפים למשהו מסוים מימכם או מהשירות שלכם, ונוצרת אצלם ציפייה , הציפייה נמצאת אצלם בדמיון ולכם אין אפשרות לדעת במדויק מה הם מדמיינים כי זה בדמיון .
ושמגיע הרגע שבה המציאות נפגשת עם הדמיון פתאום מגלים שיש פערים בין מה שמצופה בדמיון לבין המציאות שהיא המציאותית .

הפערים שבין מה שמצופה לבין המציאות הם המפתח לכל האכזבות בלי יוצא מן הכלל שקיימות אצלנו
החל מטעם הקפה שאינו עומד בציפייה שלנו והצימר שראיתם באתר לעומת מה שיש במציאות והמבחן שלא הצליח וכו' .

לכן שאתם מציעים שירות ומוצר , אתם צריכים ככל האפשר לתאם את הציפיות עם הצד השני על מנת שלא ידמיינו משהו לא הגיוני ושאי אפשר לממשו בצורה מדויקת או משביעת את הצפיות שלהם .

המון פעמים לקוחות פוגשים שירות לא טוב לעומת הציפיות שלהם , אבל אם איש מכירות הודיע והתריע בפניהם שזה יכול לקרות והפתרון יגיע בשלב הבא ,
אז פתאום מלקוח כועס מקבלים לקוח שמבין וגם ציפה שכך יהיה תהליך השירות .

צרו אתנו קשר 



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.