מה אתם מאמינים שיצא ללקוחות שלכם ?

משתף אתכם תהליך שעברתי עם עצמי בתקווה ורצון שזה ייתן לכם שינוי מחשבתי שיגרום לכם ליותר אנרגיה ולביצועים יותר טובים במכירות . לפני שנים רבות, לקוחות היו גורמים לי לא להרגיש טוב, גרמו לי להיות מוטרד לא הייתי בא בחשק לפגישות והייתי כל הזמן תולה את האי המכירה שלי בלקוח או מאשים את עצמי.


הסיבות העיקריות לרוב היו בגלל שלא הצלחתי למכור/להשפיע על ללקוחות .
ואלה הם הסיבות :  

  • לא הצלחתי למכור למרות שהיה לי מספיק ניסיון בתכנון .
  • לא הצלחתי למכור למרות שהמחיר שלי היה יותר טוב  .
  • לא הצלחתי למכור למרות שהמוצר שלי היה יותר טוב  .
  • לא הצלחתי למכור למרות שהייתי לבוש יפה  .
  • לא הצלחתי למכור למרות שהייתי חמוד ונחמד  .
  • לא הצלחתי למכור למרות שידעתי והסברתי את עומקי נשמתו של כל חומר  .
  • לא הצלחתי למכור למרות שידעתי ללחוץ על הלקוח .

 יחד  עם זאת גם  יצא לי לקרוא ולהבין משפט מאד חכם של אלברט איינשטיין הגאון והוא
 " שאי שפיות זה לעשות את אותו הדבר שוב ושוב ולצפות לתוצאות שונות "


ומאז התחלתי להעביר את עצמי מסע ואותו אני עדיין עובר, במסע הזה הפכתי כל אבן שהתגלתה בפניי, קראתי ספרים ועברתי לא מעט סדנאות מכירה . הסתכלתי בהתבוננות רבה על עצמי ודרך עיניהם של הלקוחות שלי . כמות ההארות שקיבלתי זה לא פחות ממדהימה ומעט מכך , אני רוצה לתת לכם כאן באהבה . כלל הראשון והמשמעותי שגילתי זה שאת הלקוחות שלכם קודם כל לא מעניין,

כמה המוצר או השירות שלכם עולה ! או מה שרשמתי לכם ברשימה למעלה .


ומה כן הדבר הראשון שמעניין את הלקוחות ?

זה קודם כל מה יצא להם כתוצאה ממה שאתם תיתנו להם ,

ובקיצור מה ה א"מילי ( אני מה יוצא לי כתוצאה מזה )

לכן אתם צריכים לדעת בתור אנשי המקצוע מה אתם באמת מאמינים שהנכון ביותר ללקוחות שלכם

שיגרום להם להגיד לכם תודה כי הבאתם להם את התוצאה הטובה והמתאימה ביותר.


ומתוך כך אתם צריכים להבין ש...

"לקוחות לא קונים את מה שאתם מוכרים להם פשט ! הם קונים את מה שאתם מאמינים שייצא להם כתוצאה ממה שהם קונים  "

מעט נסביר... שמוכר מוכר פרחים ? מה הלקוח באמת קונה ?
האם זה את כמות הפרחים או את יופיים כן ,
אבל בעיקר גם הלקוח קונה : רומנטיקה , אהבה , שמחת חיים , ערך לאשתו , משמעות ויחס .

שמוכר מוכר צעצועים לילדים ? מה הלקוח באמת קונה ?
 שמחת חיים לילד, עניין , העשרה לילד, מימוש חלום הילד , עמידה בהבטחה  .


שמוכר מוכר _____ ? למה לכם להתאמץ הבאתי לכם רשימה רק הקיפו בעיגול מה הלקוחות שלכם באמת קונים ?


סדר, ודאות, עצמאות, בחירה, חופש, בהירות, כוח, עוצמה, שינוי, גיוון, חידוש, התקדמות, אתגר, צמיחה, סיפוק , מיצוי, העצמה, שלמות , אותנטיות, משמעות, כנות, ישירות, פורקן, יצירתיות, ערך עצמי , קבלה , אמפתיה, הקשבה, התייחסות, תשומת-לב, פרגון, שייכות, חברות, אכפתיות אחווה, יופי, שלום, הרמוניה, אמונה, השראה, שיתוף, הבנה, רוחניות, שותפות, חיבור הגשמה , ייעוד, ביטױ עצמי, מיצוי, הצלחה, מימוש, נוכחות והסכמה


לאחר שהבנתם מה אתם נותנים ללקוחות שלכם מתוך הבנה אמיתית ואמונה , אתם עכשיו יכולים לשוחח עם הלקוחות שלכם בהרבה יותר הבנה,כי אתם באמת יודעים מה באמת הם צריכים ורוצים לקנות מימכם .


מקווה שהצלחתי לתת ערך בפוסט זה


שיהיה לכם שפע של אנרגיות למכירות איכותיות .

צרו אתנו קשר 



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.